2009. március 23., hétfő

Úton az Úr Jézussal...

Isten kegyelméből mostanság elég sok gyülekezetet látogathattam meg, volt közöttük egészen kicsi...alig néhány tag, de volt közöttük egészen nagy is.
Ez a hétvége nagyon különleges volt a számomra mert péntek este egy lány- alkalmon vehettem rész Marosvásárhelyen, ahol a szelídség volt a téma. Hálát adok Istennek, hogy a szelídséget Tőle tanulhatjuk.
Szombat reggel ismét útra keltünk. Egyik állomásunk Mezőzáhon volt ahol 5 gyerek gyűlt össze, sokat tanultunk együtt és egy kis játékra is volt időnk. Imádkozom, hogy még több gyerek lehessen a következő alkalmakon. Aztán folytattuk utunkat Olásályi felé. Ott már vártak a gyerekek. 1o lelkes gyerek gyűlt össze abból a kicsi falucskából, itt román alkalmat tartottunk. Ez is nagyon áldásos volt számomra és hiszem, hogy a gyerekek számára is.
Utunk utolsó állomásaként Marosvásárhelyen sétáltunk....csodáltuk a város szépségét.
Vasárnap újabb kegyelmi nappal ajándékozott meg Mennyei Atyánk. Délelőtt a kövesdombi református templomban gyerek istentiszteleten vehettem részt. Nagyon jól éreztem magam a sok kis apróság között :)
Délután pedig Szászrégenbe voltam, ahol egy kedves kis gyülekezettel találkoztam, este prdig Abbafáján a roma gyülekezetbe vehettem részt, nagyon áldott alkalom volt mind a kettő.
Hálás vagyok Istennek ezért a hétvégéért, és, hogy az úton megőrzött. Köszönöm!!!!

2 megjegyzés: